مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان

ساخت وبلاگ

دو نوع آینه در پروژکتور LCD استفاده می شود. اولین آنها آینه های اصلی شما هستند. این آینه ها نور را تغییر می دهند تا جایی که برای ایجاد تصویر لازم است بتابد. معمولاً 3 آینه معمولی در پروژکتور قیمت پروژکتور صبا ترانس خود پیدا خواهید کرد.

نوع دوم آینه ها آینه های دو رنگ هستند. اینها آینه هایی هستند که فقط طول موج های رنگی خاصی از نور را منعکس می کنند در حالی که به بقیه اجازه عبور می دهند. این آینه ها نور سفید را به هر یک از رنگ های اصلی آن یعنی قرمز، سبز و آبی تقسیم می کنند. معمولاً 2 آینه دو رنگ را در یک پروژکتور LCD پیدا خواهید کرد.

پنل های LCD/تراشه های ال سی دی

پنل LCD یک پنل شیشه ای است که کریستال های مایع در آن نصب شده است. این کریستال های مایع توسط یک بار الکتریکی که از طریق شبکه سیمی واقع در سراسر پانل، در اطراف هر پیکسل به هر یک از پیکسل های پانل ارسال می شود، تحریک می شوند.هر پنل LCD دارای سلول های جداگانه (پیکسل) است که هر کدام توسط ترانزیستور جداگانه خود کنترل می شوند. ترانزیستور هر پیکسل می تواند جریان الکتریکی را به کریستال مایع داخل سلول اعمال کند.

تعداد این پیکسل هایی که پنل LCD دارد، وضوح نمایشگر را تعیین می کند. پیکربندی افقی و عمودی و تعداد پیکسل ها در هر جهت، بر اساس نسبت تصویر مورد نیاز برای نمایش روی صفحه، متغیر است. نسبت‌های رایج مورد استفاده در سینمای خانگی شامل 640x480 (SD)، 1280x720 (HD)، 1920x1080 (HD)، 3840x2160 (UHD) و 4096x2160 (DCI 4K) است. چندین نسبت ابعاد دیگر نیز در حوزه تجاری و تجاری استفاده می شود.

در یک پروژکتور LCD شما سه پنل LCD برای هر رنگ اصلی، قرمز، آبی و سبز خواهید داشت. به همین دلیل است که به آن چیپست 3LCD می گویند.مکعب ترکیبی دو رنگ / منشور دو کرومی

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 76 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:47

با این حال، سیاه ترین سیاهی در یک تصویر نمایش داده شده به میزان تاریک بودن صفحه بستگی دارد. به همین دلیل، برخی از ارائه دهندگان و برنامه ریزان فضای ارائه، قیمت پروژکتور صبا ترانس صفحه های خاکستری را ترجیح می دهند، که کنتراست درک بالاتری ایجاد می کند. تعادل این است که پس‌زمینه‌های تیره‌تر می‌توانند تن رنگ‌ها را از بین ببرند. گاهی اوقات مشکلات رنگ را می توان از طریق تنظیمات پروژکتور تنظیم کرد، اما ممکن است به اندازه پس زمینه سفید دقیق نباشد.

نسبت پرتاب

نسبت پرتاب پروژکتور هنگام نصب پروژکتورها برای کنترل اندازه نمایشگر پیش بینی شده استفاده می شود.[1] به عنوان مثال، اگر نسبت پرتاب 2:1 باشد و پروژکتور 14 فوت از صفحه نمایش فاصله داشته باشد، عرض نمایشگر 7 فوت خواهد بود.

تاریخ

آزمایش‌های اولیه با کریستال‌های مایع برای تولید تصویر ویدئویی توسط جان آ. ون راالت در آزمایشگاه RCA در سال 1968 انجام شد.مفهوم او بر اساس آدرس دهی پرتو الکترونیکی برای تولید یک الگوی شارژ الکترونیکی مربوط به یک تصویر ویدئویی بود که به نوبه خود لایه LC یک سلول LC ​​بازتابنده را کنترل می کرد. آدرس دهی پرتو الکترونیکی به یک CRT با یک صفحه اصلاح شده برای ایجاد یک الگوی شارژ روی سطح آن نیاز دارد. هیچ کاربرد عملی این مفهوم برای اهداف طرح ریزی شناخته شده نیست. با این حال، مفهوم مشابهی برای هدهای چاپ بدون LCD استفاده شد.

اولین آزمایش‌ها با یک ال سی دی ماتریسی با هدایت مستقیم و انتقال دهنده با استفاده از پروژکتور اسلاید تبدیل شده توسط پیتر جی وایلد که در تحقیقات Brown Boveri در سوئیس کار می‌کرد، در سال 1971 انجام شد. یک پروژکتور در حال کار در کنفرانس SID 1972 در سانفرانسیسکو نشان داده شد. از آنجایی که LCD های غیرفعال مستقیم (بدون ترانزیستورهای لایه نازک) در تقاطع های ماتریس قادر به نمایش تصاویر با وضوح کافی برای تصاویر ویدئویی نبودند، ترکیبی از یک تصویر ثابت همراه با یک ماتریس LCD برای عناصر متغیر پیشنهاد شد. یک پروژکتور LC برای برنامه های خاص اتاق کنترل، [4] با پتنت مربوطه که در 3 دسامبر 1971 در سوئیس ثبت شد.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 92 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 12:39

خرابی پیکسل ها پیکسل های پروژکتور داخل صفحه نمایش با ریتم کار می کنند. بنابراین آنها می توانند یک تصویر برای طرح ریزی ایجاد کنند. به دلیل برخی از رابط های خارجی مانند گرما. قیمت پروژکتور صبا ترانس بنابراین آنها به درستی کار نخواهند کرد. دلیل اینکه لکه سیاه یا سفید را روی صفحه خود می بینید.

چگونه نقاط سفید و پیکسل های مرده را روی پروژکتور رفع کنیم؟

در اینجا قصد دارم یک آموزش گام ساده را ارائه دهم. بنابراین می توانید پیکسل های مرده پروژکتور تراشه DMD خود را تعمیر کنید.توجه: در حالی که تمام این مراحل را انجام می دهید. من یک پیشنهاد برای شما دارم که از هر مرحله عکس بگیرید. بنابراین می توانید به راحتی قسمت جدا شده پروژکتور را دوباره مونتاژ کنید.

مرحله 1: پوشش بالایی را بردارید

اول از همه، شما باید آن پیچ ها را باز کنید. که از جدا شدن پوشش بالایی پروژکتور شما جلوگیری می کند. برای شما، می تواند زیر پروژکتور باشد. یا در لبه های پروژکتور مانند BenQ MX720. در همه حالات، شما باید پیچ ​​را باز کنید تا بتوانید پوشش بالایی را بردارید.

مرحله 2: پشت پروژکتور خود بروید

اکنون پیچ هایی را که درگاه های پروژکتور را نگه می دارند از پشت پروژکتور باز کنید. اگر این پیچ ها را باز نکنید. در مرحله بعد، نمی توانید برد مدار اصلی را جدا کنید.

مرحله 3: مدار اصلی را جدا کنید

تا زمانی که قسمت بالای پروژکتور را جدا نکنیم. و پیچ ها را از پشت باز کنید. حالا باید مدار اصلی را جدا کنیم. بنابراین می توانیم مجموعه تراشه DMD پروژکتور را بیرون بیاوریم.پس بیایید شروع به باز کردن پیچ ها کنیم. که برد مدار اصلی را نگه می دارد. وقتی پیچ را کامل کردید. برد مدار اصلی را بیرون بیاورید.در خارج کردن برد مدار اصلی با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. چون قبلا آن پیچ ها را باز کرده ایم. که برد مدار اصلی را از پشت نگه می دارد.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 79 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 12:16

سیستم ردیابی: حدود 100 تا 130 دلار هزینه دارد.5. تصحیح افست/چشم انداز: حدود 200 تا 250 دلار برای یک سیستم مکانیکی و حدود 800 تا 1000 دلار برای قیمت پروژکتور صبا ترانس یک سیستم الکترونیکی هزینه دارد.6. اندازه دیافراگم لنز و F-Stop: قیمت آن حدود 150 تا 200 دلار برای اندازه دیافراگم لنز است و f-stop معمولاً به طور جداگانه در حدود 50 تا 100 دلار فروخته می شود.این قطعات را می توان از فروشگاه های محلی یا آنلاین از سایت هایی مانند آمازون خریداری کرد.

پروژکتور چگونه کار می کند؟

یک پروژکتور با بازتاب نور یک لامپ در مجموعه ای از آینه ها و عدسی ها کار می کند که به گونه ای چیده شده اند که بتوانند نور را از منبع به صفحه نمایش همگرا کنند. این پروژکتور مانند یک پروژکتور بالای سر کار می کند.

روند

نور لامپ از مجموعه ای از آینه های سهموی در جهت های افقی و عمودی منعکس می شود. سپس در لنز رله ای که پشت لامپ قرار می گیرد منعکس می شود. سپس نور از مجموعه دیگری از آینه ها عبور می کند تا دوباره از عدسی رله عبور کند. سپس از طریق یک سری لنزهای متمرکز حرکت می کند و روی یک آینه به بازتابنده ای می پرد که تصویر را منعکس می کند.روی یک لنز خازنی قرار دهید، که آن را روی صفحه نمایش می دهد.سلام! آیا می خواهید بهترین پروژکتور را برای بازی بخرید سپس روی من کلیک کنید.

نتیجه

همانطور که می بینید، جنبه های زیادی از پروژکتور وجود دارد و هرکسی نظر خود را در مورد چگونگی یک پروژکتور خواهد داشت. پروژکتور یک ماشین انیمیشن محور است و خریدی پرهزینه برای یک فرد است. با این حال، مزایای زیادی دارد و می تواند به عنوان یک وسیله جانبی مفید برای پروژه ها و ارائه های مختلف استفاده شود. بسیاری از ویژگی های مشترک تقریباً در همه پروژکتورهای امروزی وجود دارد: یک سیستم پردازش تصویر، یک سیستم خنک کننده و یک لامپ خانه با لامپ و خریدی ارزشمند باقی خواهد ماند.

سوالات متداول

س. چرا برخی از پروژکتورها دیر پاسخ می دهند

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 79 تاريخ : يکشنبه 24 مهر 1401 ساعت: 13:12

آیا برای افزایش عمر لامپ باید کاری با مدار روشنایی خانه انجام داد لامپ های بی کیفیت و ارزان دوام زیادی ندارند. تجربه من این است که اگر کیفیت بخرید ماندگاری دارند. قیمت پروژکتور صبا ترانسبرخی از لامپ های ال ای دی من بیش از 5 سال عمر دارند و همچنان قوی هستند. اگر لامپ‌های شما به طور منظم در حال دمیدن هستند، ممکن است مشکل دیگری وجود داشته باشد - اتصالات شل در نگهدارنده‌های لامپ، اتصالات معیوب به کلیدهای چراغ، گرم کردن بیش از حد لامپ در یک فضای محدود کوچک و غیره. اگر این اتفاق در جای دیگری از خانه شما رخ دهد، ممکن است یک مشکل کلی باشد. اگر فقط در یک اتاق باشد، یک اتاق محلی. در هر صورت ممکن است ارزش تماس با یک برقکار را داشته باشد تا آن را برای شما بررسی کند.

در حالی که «بهینه‌سازی ولتاژ» مزایای بهره‌وری انرژی دارد (این امر ولتاژ خانه شما را به حدود 220 ولت کاهش می‌دهد، که تقریباً همه دستگاه‌ها اکنون با آن کار می‌کنند و در نتیجه باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود)، به شما پیشنهاد می‌کنم علت این مشکل را پیدا کنید، زیرا این سیستم‌ها هزینه دارند. مقدار مناسبی است و ممکن است مشکل شما را حل نکند.

کدام مغازه ها لامپ های ال ای دی دارند و آیا از لامپ های کم مصرف ارزان تر هستند؟آنها هنوز به اندازه لامپ های کم مصرف ارزان نیستند اما در حال رسیدن به آن هستند.

وقتی به این فکر می کنم که یک لامپ چقدر هزینه دارد، ارزش دارد به هزینه جاری نیز فکر کنم. به عنوان مثال، فرض کنید شما چهار نورافکن در آشپزخانه خود دارید، برای راه اندازی آن ها 80 پوند در سال هزینه دارد، در حالی که کارکرد LED ها 7 پوند در سال هزینه دارد. محاسبه زمان "بازپرداخت" مهم است. ممکن است وسوسه انگیز باشد که لامپ های ارزان قیمت کم مصرف بخرید، اما در دراز مدت وضعیت بهتری خواهید داشت.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 98 تاريخ : يکشنبه 17 مهر 1401 ساعت: 12:12

حتی اگر پنل های خورشیدی ندارید، روشنایی انرژی زیادی مصرف می کند. خبر خوب این است که این یکی از ساده ترین چیزها برای تغییر است. دانستن اینکه کدام رنگ را دوست دارید مهم است. قیمت پروژکتور صبا ترانس آیا تعویض لامپ ها در مدار (مثلاً یک چراغ آشپزخانه چهار لامپ) در حین حرکت مشکلی ندارد یا باید هر چهار لامپ را همزمان تعویض کنم؟ آیا LED ها در کنار لامپ های هالوژن وجود دارند؟

من فرض می کنم که این لامپ ها از نوع نورافکن هستند.بستگی داره کم ولتاژ باشه یا برق. شما می توانید این را بگویید زیرا لامپ های ولتاژ پایین دارای "پین" هستند (راست - زیر را ببینید) برای اتصال آنها و شبکه ها "میخ" دارند (سمت چپ). اگر گیره هستند مشکلی نیست، اما به هر حال پیشنهاد می کنم همه آنها را تعویض کنید. لامپ‌های هالوژن برای نوری که تولید می‌کنند آنقدر برق مصرف می‌کنند - فقط گرمای آن‌ها را احساس کنید - که صبر کردن تا زمان دمیدن برای تعویض آنها یک اقتصاد کاذب است.

اگر آنها ولتاژ پایین (پین) باشند کمی پیچیده تر است. آنها یک ترانسفورماتور یا در سقف یا اتصالات نور خواهند داشت. برخی از لامپ‌های ال‌ای‌دی، مانند سری ال‌ای‌دی‌های Master Philips، مدارهای داخلی دارند که می‌توانند با اکثر ترانسفورماتورها (و نه همه) کار کنند، بنابراین نیازی به تغییر آنها ندارید.در موارد دیگر، باید ترانسفورماتور را با درایور LED تعویض کنید. این به این دلیل است که ترانسفورماتورها برای مقدار کمی الکتریسیته مورد نیاز LED ها بیش از حد توان دارند. برای این کار به یک برقکار نیاز خواهید داشت.

واکنش مردم نسبت به تغییر شما به این چراغ ها چه بوده است؟بسیاری از مردم نور ال‌ای‌دی را زمانی که برای اولین بار در دسترس بودند امتحان کردند و اغلب حوضچه‌های کم نور و سردی تولید می‌کردند.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 77 تاريخ : شنبه 16 مهر 1401 ساعت: 17:44

روشنایی فوری و توانایی مقاومت در برابر تعویض مکرر اگر به دنبال چراغی هستید که باید سریع روشن شود، نور LED را انتخاب کنید. چراغ های LED می توانند فورا روشن و خاموش شوند. قیمت پروژکتور صبا ترانس به عنوان مثال، اگر از لامپ متال هالید استفاده می کنید، باید برای یک دوره گرم کردن آماده باشید. به این فکر کنید که چگونه یک چراغ فلورسنت وقتی آن را روشن می کنید سوسو می زند و اغلب دو یا سه ثانیه طول می کشد تا کاملا روشن شود. اینها برخی از عوارضی است که با نصب چراغ های LED می توان آنها را دور زد.همچنین، اگر منابع روشنایی سنتی را به طور مکرر روشن و خاموش کنید، طول عمر کمتری دارند. چراغ های LED تحت تأثیر تعویض مکرر قرار نمی گیرند. باعث کاهش طول عمر و کارایی آنها نمی شود.

این ویژگی LED ها را به راه حلی ایده آل برای کسب و کار شما تبدیل می کند اگر نیاز دارید چراغ های خود بلافاصله پس از خاموشی یا افزایش برق دوباره روشن شوند. این قابلیت همچنین در صورتی مفید است که می‌خواهید هنگامی که یک کارمند ساختمانی را صبح زود قبل از طلوع خورشید باز می‌کند، چراغ‌های شما به سرعت روشن شوند.از آنجایی که روشن و خاموش شدن LED ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند، می توان آنها را به سرعت برای نمایشگرهای نور چشمک زن یا برنامه هایی که نیاز به سنسورهایی دارند که مرتباً از حالت روشن به خاموش و دوباره برمی گردند چرخه کرد.

8. عملیات ولتاژ پایین

اگر کسب و کار شما در مکانی است که ممکن است سیل رخ دهد، می‌خواهید بتوانید تأسیسات خود را با دستگاه‌هایی روشن کنید که تا حد امکان به ولتاژ کمتری نیاز دارند. LED ها برای این کار مناسب هستند زیرا با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند. هنگامی که از یک سیستم ولتاژ پایین در مناطقی که ممکن است مستعد سیل باشد استفاده می کنید، از کارکنان خود و دیگران در برابر شوک های بالقوه مضر یا کشنده محافظت می کنید. اگر در حین پاکسازی سیل، شخصی به اشتباه برخی از قطعات الکتریکی را لمس کند، سیستم روشنایی ولتاژ پایین که 12 ولت تولید می کند بسیار ایمن تر از سیستم ولتاژ خطی است که 120 ولت تولید می کند.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 84 تاريخ : پنجشنبه 14 مهر 1401 ساعت: 13:02

روشنایی فوری و توانایی مقاومت در برابر تعویض مکرر اگر به دنبال چراغی هستید که باید سریع روشن شود، نور LED ا انتخاب کنید. چراغ های LED می توانند قیمت پروژکتور صبا ترانس فورا روشن و خاموش شوند. به عنوان مثال، اگر از لامپ متال هالید استفاده می کنید، باید برای یک دوره گرم کردن آماده باشید. به این فکر کنید که چگونه یک چراغ فلورسنت وقتی آن را روشن می کنید سوسو می زند و اغلب دو یا سه ثانیه طول می کشد تا کاملا روشن شود. اینها برخی از عوارضی است که با نصب چراغ های LED می توان آنها را دور زد.

همچنین، اگر منابع روشنایی سنتی را به طور مکرر روشن و خاموش کنید، طول عمر کمتری دارند. چراغ های LED تحت تأثیر تعویض مکرر قرار نمی گیرند. باعث کاهش طول عمر و کارایی آنها نمی شود.این ویژگی LED ها را به راه حلی ایده آل برای کسب و کار شما تبدیل می کند اگر نیاز دارید چراغ های خود بلافاصله پس از خاموشی یا افزایش برق دوباره روشن شوند. این قابلیت همچنین در صورتی مفید است که می‌خواهید هنگامی که یک کارمند ساختمانی را صبح زود قبل از طلوع خورشید باز می‌کند، چراغ‌های شما به سرعت روشن شوند.

از آنجایی که روشن و خاموش شدن LED ها تحت تأثیر قرار نمی گیرند، می توان آنها را به سرعت برای نمایشگرهای نور چشمک زن یا برنامه هایی که نیاز به سنسورهایی دارند که مرتباً از حالت روشن به خاموش و دوباره برمی گردند چرخه کرد.

8. عملیات ولتاژ پایین

اگر کسب و کار شما در مکانی است که ممکن است سیل رخ دهد، می‌خواهید بتوانید تأسیسات خود را با دستگاه‌هایی روشن کنید که تا حد امکان به ولتاژ کمتری نیاز دارند. LED ها برای این کار مناسب هستند زیرا با ولتاژ بسیار پایین کار می کنند. 

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 68 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 18:45

برخی از سازمان ها توصیه می کنند که مردم در شب از لامپ های سفید مایل به آبی استفاده نکنند. انجمن پزشکی آمریکا مخالف استفاده از LED های سفید قیمت پروژکتور صبا ترانس مایل به آبی برای روشنایی خیابان های شهری است. روشنایی LED نشان دهنده آخرین پیشرفت در صنعت روشنایی است. بهره وری انرژی و طول عمر قابل توجه فناوری LED، تمام پتانسیل را برای تغییر روشی که سازمان ها با کاهش هزینه برق و روشنایی LED چیست، ایجاد می کند، در اختیار دارد؟

LED مخفف دیود ساطع کننده نور است. LED یک وسیله نیمه هادی است که از طریق فرآیندی به نام الکترولومینسانس نور تولید می کند. هنگامی که جریان الکتریکی را از مواد نیمه هادی عبور می دهید، نور مرئی ساطع می کند. به این ترتیب، یک LED کاملاً در تضاد با یک سلول فتوولتائیک است، که سلولی است که در آرایه های خورشیدی برای تبدیل نور مرئی به الکتریسیته استفاده می شود.

ما سال‌هاست که از فناوری پشت LED‌ها می‌دانیم. با کمک به توسعه ترانزیستورهای حالت جامد، فناوری LED به فرود یک فضانورد در ماه و ایجاد رادیوهای قابل حمل AM کمک کرد!

در اوایل دهه 60، یک دانشمند جوان که برای جنرال الکتریک کار می کرد، اولین LED ها را توسعه داد. شرکت ها برای اولین بار از آنها به عنوان چراغ های نشانگر برای بردهای مدار استفاده کردند و آنها به دلیل دوام و کارایی انرژی معروف شدند. بسیاری از شهرداری ها از نسل دوم LED ها استفاده کردند که در دهه های 80 و 90 در دسترس قرار گرفت، به عنوان جایگزینی برای لامپ های رشته ای سنتی در چراغ های خیابان. برخی از مردم شروع به آزمایش با استفاده از آنها به عنوان جایگزینی برای چراغ های فلورسنت در تابلوهای فضای باز کردند.

در حال حاضر، ما در حال کار با نسل سوم LED ها هستیم. این آخرین نسل بیشتر از هر منبع روشنایی دوام می‌آورد، بادوام‌تر است، عملکرد بهتری دارد و از نظر انرژی کارآمدتر است. در حال حاضر بسیاری از تاسیسات صنعتی، تجاری و مسکونی از LED برای طیف وسیعی از کاربردها استفاده می کنند.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 69 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 16:49

درایورهای LED ممکن است برای رعایت مقررات برای جریان هارمونیک خط AC قابل قبول به اجزای اضافی نیاز داشته باشند.دیریت حرارتیدمای بالای LED ها قیمت پروژکتور صبا ترانس می تواند باعث خرابی زودرس و کاهش نور خروجی شود. لامپ های LED نسبت به لامپ های قبلی خود خنک تر عمل می کنند زیرا قوس الکتریکی یا رشته تنگستن وجود ندارد، اما همچنان می توانند باعث سوختگی شوند. مدیریت حرارتی LED های پرقدرت برای حفظ دمای اتصال دستگاه LED به دمای محیط مورد نیاز است، زیرا افزایش دما باعث افزایش جریان، گرمایش بیشتر، جریان بیشتر و غیره تا زمان خرابی می شود. ال ای دی ها انرژی بسیار کمتری برای خروجی نور مصرف می کنند، اما مقداری گرما تولید می کنند و در یک قالب نیمه هادی بسیار کوچک متمرکز می شوند که باید خنک شود. لامپ‌های LED معمولاً شامل سینک‌های حرارتی و پره‌های خنک‌کننده هستند. لامپ های با قدرت بسیار بالا برای مصارف صنعتی اغلب مجهز به فن های خنک کننده هستند. برخی LED ها و تمام مدارات را در یک لامپ شیشه ای مانند لامپ های رشته ای معمولی قرار می دهند، اما با گاز هلیوم برای انتقال گرما و در نتیجه خنک کردن LED ها. برخی دیگر LED ها را قرار می دهند. روی یک برد مدار با پشتی آلومینیومی؛ پشت آلومینیومی با استفاده از خمیر حرارتی به پایه آلومینیومی لامپ متصل می شود و پایه در یک پوسته پلاستیکی ملامینه تعبیه شده است.

کاهش کارایی

لامپ LED جدا شده با برد مدار منبع تغذیه حالت سوئیچ و پیچ ادیسون

اصطلاح "افت کارایی" به کاهش کارایی نوری LED ها با افزایش جریان الکتریکی بیش از ده ها میلی آمپر (mA) اشاره دارد. به جای افزایش سطح جریان، روشنایی معمولاً با ترکیب چندین LED در یک لامپ افزایش می یابد. حل مشکل افت بهره وری من است لامپ های LED خانگی به LED های کمتری نیاز دارند که به طور قابل توجهی هزینه ها را کاهش می دهد.

علاوه بر کارایی کمتر، عملکرد LED ها در جریان های الکتریکی بالاتر، دمای بالایی تولید می کند که طول عمر LED را به خطر می اندازد. به دلیل افزایش گرمایش در جریان‌های بالاتر، ال‌ای‌دی‌های با روشنایی بالا دارای استاندارد صنعتی هستند که تنها با 350 میلی آمپر کار می‌کنند که سازش خوبی بین خروجی نور، کارایی و طول عمر ایجاد می‌کند

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس,آژند رهساز, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 124 تاريخ : يکشنبه 10 مهر 1401 ساعت: 18:06

اولین LED با طیف مرئی (قرمز) توسط J. W. Allen و R. J. Cherry در اواخر سال 1961 در SERL در Baldock، انگلستان نشان داده شد. این کار در مجله فیزیک و شیمی جامدات، قیمت پروژکتور صبا ترانس جلد 23، شماره 5، می 1962، صفحات 509-511 گزارش شده است. یکی دیگر از دستگاه های اولیه توسط نیک هولونیاک در 9 اکتبر 1962،  زمانی که او برای جنرال الکتریک در سیراکوز، نیویورک کار می کرد، نشان داد. Holonyak و Bevacqua این LED را در مجله Applied Physics Letters در 1 دسامبر 1962 گزارش کردند. جورج کرافورد، دانشجوی سابق هولونیاک، اولین LED زرد را اختراع کرد و در سال 1972 روشنایی LED های قرمز و قرمز نارنجی را تا 10 برابر افزایش داد. در سال 1976، T. P. Pearsall اولین LED های با روشنایی بالا و کارایی بالا را طراحی کرد. برای مخابرات فیبر نوری با اختراع مواد نیمه هادی جدید که به طور خاص با طول موج های انتقال فیبر نوری سازگار شده اند.

اولین ال‌ای‌دی‌های تجاری با طول موج مرئی معمولاً به‌عنوان جایگزینی برای لامپ‌های نشانگر رشته‌ای و نئون و در نمایشگرهای هفت بخش، ابتدا در تجهیزات گران قیمت مانند تجهیزات آزمایشگاهی و تست الکترونیک، سپس در وسایلی مانند ماشین حساب، تلویزیون، رادیو، استفاده می‌شدند. تلفن، و همچنین ساعت (لیست استفاده از سیگنال را ببینید). تا سال 1968، ال ای دی های مرئی و مادون قرمز بسیار پرهزینه بودند، در حدود 200 دلار آمریکا در هر واحد، و بنابراین کاربرد عملی کمی داشتند.

هیولت پاکارد (HP) بین سال‌های 1962 تا 1968 توسط یک تیم تحقیقاتی به سرپرستی Howard C. Borden، Gerald P. Pighini در HP Associates و HP Labs، مشغول تحقیق و توسعه (R&D) بر روی LEDهای کاربردی بود. در این مدت HP با شرکت مونسانتو در حال توسعه اولین محصولات LED قابل استفاده است. اولین محصولات LED قابل استفاده نمایشگر LED HP و لامپ نشانگر LED مونسانتو بودند که هر دو در سال 1968 راه اندازی شدند. مونسانتو اولین سازمانی بود که LED های قابل مشاهده را به صورت انبوه تولید کرد و از GaAsP در سال 1968 برای تولید LED های قرمز استفاده کرد. برای نشانگرها مناسب است. مونسانتو قبلاً پیشنهاد داده بود که HP را با GaAsP عرضه کند، اما HP تصمیم گرفت GaAsP خود را توسعه دهد. در فوریه 1969، هیولت پاکارد نشانگر عددی HP مدل 5082-7000 را معرفی کرد، اولین دستگاه LED که از فناوری مدار مجتمع (مدار LED یکپارچه) استفاده می کرد. این اولین نمایشگر LED هوشمند بود و انقلابی در فناوری صفحه نمایش دیجیتال بود که جایگزین آن شد. لوله Nixie و تبدیل شدن به پایه ای برای نمایشگرهای LED بعدی.

مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان...
ما را در سایت مروری برمروری بر مروری بر قیمت پروژکتور صبا ترانس مفید جهان دنبال می کنید

برچسب : قیمت پروژکتور صبا ترانس, نویسنده : رضا بانی azhanddraahsaaz03 بازدید : 98 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 15:54